dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Viková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:31:07Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:31:07Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2024-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82678 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM, Customer relationship
management) v segmentu B2B obchodních vztahů. Cílem bylo analyzovat řízení vztahů se
zákazníky ve vybrané společnosti (eBRÁNA, s.r.o.), doporučit způsoby a cesty ke získání
nových zákazníků a možnosti zlepšení vztahů ke stávajícím klientům. V teoretické části jsou
popsány hlavní metody CRM s využitím odborné literatury jak českého, tak i zahraničního
původu. Analytická část práce se nejprve věnuje představení společnosti eBRÁNA, s.r.o. a dále
se zaměřuje na analýzu dat získaných prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů
a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která jsou zformulovaná na
základě provedeného výzkumu. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B |
cze |
dc.subject |
eBRÁNA s.r.o. |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
B2B |
eng |
dc.subject |
eBRÁNA s.r.o. |
eng |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The B2B Customer relations management in the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2024-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this bachelor's thesis deals with customer relationship management (CRM,
Customer relationship management) in the segment of B2B business relations. The goal was to
analyse the management of customer relations in the selected company (eBRÁNA, s.r.o.), to
recommend methods and ways to acquire new customers and the possibility of improving
relations with existing clients. In the theoretical part, the main CRM methods are described
using professional literature of both Czech and foreign origin. The analytical part of the work
first deals with introduces the company eBRÁNA, s.r.o. and then focuses on analysing data
obtained through semi-structured interviews and questionnaires. In the conclusion of the thesis,
recommendations formulated based on the conducted research are given. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty:
Ve své práci uvádíte specifikaci výzkumného vzorku, můžete dodatečně specifikovat i základní soubor Vašeho výzkumu?
Jedno z Vašich doporučení se týká zavedení širšího využívání AI v podniku, může mít na tento Váš návrh nějaký dopad aktuálně Radou EU schválený tzv. Akt o umělé inteligenci? Jaký je váš osobní názor na účelnost této regulace?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jak velká je Vámi analyzovaná společnost z hlediska počtu zaměstnanců?
Jaké je propojení Vámi provedených rozhovorů, dotazníkového šetření a navrhovaných doporučení?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
46932 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |