Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Viková, Tereza
dc.date.accessioned 2024-06-05T09:31:07Z
dc.date.available 2024-06-05T09:31:07Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2024-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82678
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM, Customer relationship management) v segmentu B2B obchodních vztahů. Cílem bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti (eBRÁNA, s.r.o.), doporučit způsoby a cesty ke získání nových zákazníků a možnosti zlepšení vztahů ke stávajícím klientům. V teoretické části jsou popsány hlavní metody CRM s využitím odborné literatury jak českého, tak i zahraničního původu. Analytická část práce se nejprve věnuje představení společnosti eBRÁNA, s.r.o. a dále se zaměřuje na analýzu dat získaných prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která jsou zformulovaná na základě provedeného výzkumu. cze
dc.format 74 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B cze
dc.subject eBRÁNA s.r.o. cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject B2B eng
dc.subject eBRÁNA s.r.o. eng
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku cze
dc.title.alternative The B2B Customer relations management in the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-05-29
dc.description.abstract-translated The focus of this bachelor's thesis deals with customer relationship management (CRM, Customer relationship management) in the segment of B2B business relations. The goal was to analyse the management of customer relations in the selected company (eBRÁNA, s.r.o.), to recommend methods and ways to acquire new customers and the possibility of improving relations with existing clients. In the theoretical part, the main CRM methods are described using professional literature of both Czech and foreign origin. The analytical part of the work first deals with introduces the company eBRÁNA, s.r.o. and then focuses on analysing data obtained through semi-structured interviews and questionnaires. In the conclusion of the thesis, recommendations formulated based on the conducted research are given. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku, vedoucí BP pokládá následující otázky či náměty: Ve své práci uvádíte specifikaci výzkumného vzorku, můžete dodatečně specifikovat i základní soubor Vašeho výzkumu? Jedno z Vašich doporučení se týká zavedení širšího využívání AI v podniku, může mít na tento Váš návrh nějaký dopad aktuálně Radou EU schválený tzv. Akt o umělé inteligenci? Jaký je váš osobní názor na účelnost této regulace? Otázky a náměty z rozpravy: Jak velká je Vámi analyzovaná společnost z hlediska počtu zaměstnanců? Jaké je propojení Vámi provedených rozhovorů, dotazníkového šetření a navrhovaných doporučení? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 46932
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet