Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prokop, Viktor
dc.contributor.author Veselá, Denisa
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:56:37Z
dc.date.available 2024-02-06T09:56:37Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2023-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82485
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí" se zabývá analýzou marketingového prostředí v českém hokeji. V první kapitole jsou vymezeny pojmy související se sportem a jeho financováním, druhá kapitola se zabývá reklamou a sponzoringem ve sportovním prostředí. Třetí kapitola obsahuje analýzu sponzorů a reklamních partnerů Tipsport extraligy ledního hokeje a Univerzitní ligy ledního hokeje. V poslední kapitole je obsažena komparace analyzovaných lig a doporučení pro hokejový tým z nižší soutěže. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sport cze
dc.subject lední hokej cze
dc.subject reklama cze
dc.subject sponzoring cze
dc.subject sportovní klub cze
dc.subject sport eng
dc.subject ice hockey eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sponsorship eng
dc.subject sports club eng
dc.title Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí cze
dc.title.alternative Advertisement and sponsorship in the Czech hockey environment eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-01-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis entitled "Advertising and sponsorship in the Czech hockey environment" deals with the analysis of the marketing environment in Czech hockey. The first chapter defines concepts related to sport and its financing, the second chapter deals with advertising and sponsorship in the sport environment. The third chapter contains the analysis of sponsors and advertising partners of the Tipsport ice hockey extraliga and the University ice hockey league. The last chapter contains a comparison of the analysed leagues and recommendations for minor hockey team. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika regionálního sportu cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a veřejná správa cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Cílem práce bylo analyzovat zdroje možných příjmů sportovních klubů v oblasti českého sportu, a to s akcentem na reklamu a sponzoring v českém hokejovém prostředí. Součástí práce je vymezení pojmů reklama a sponzoring, včetně zdůvodnění jejich významu ve sportovním prostředí. V rámci analytické části došlo ke zhodnocení důležitosti reklamy a sponzoringu v hokejovém prostředí a k identifikaci rozdílů mezi vybranými hokejovými ligami v ČR. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka č. 1: Vaše doporučení jsou primárně směřována týmu Riders Univerzita Pardubice. Předložila jste tyto návrhy i marketingovému a PR manažerovi týmu, se kterým jste byla v průběhu psaní Vaší práce v kontaktu? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 45128
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account