Zavádění formativního hodnocení na ZŠ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Nováková, Šárka
dc.date.accessioned 2023-08-28T11:46:55Z
dc.date.available 2023-08-28T11:46:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81999
dc.description.abstract Práce je věnována postupnému zavádění prvků formativního hodnocení do praxe. Konkrétně se jedná o malotřídní školu v Bílém Podolí, malé skupinky žáků 1. stupně na ZŠ Žižkov v Kutné Hoře ve výuce anglického jazyka a žáků 8. ročníku v hodinách chemie. Práce se věnuje konkrétním aktivitám, které byly při zavádění využity a popisuje jejich vliv na chování a práci dětí. cze
dc.format 45 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject formativní hodnocení cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject sebehodnocení cze
dc.title Zavádění formativního hodnocení na ZŠ cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Čermák, Zdeněk
dc.date.accepted 2023
dc.description.abstract-translated The work is dedicated to the gradual implementation of the elements of formative evaluation into practice. Specifically, it is a small-class school in The White Valley, small groups of pupils in the 1st grade at Žižkov Primary School in Kutna Hora in the teaching of the English language and pupils in the 8th grade in chemistry classes. The work is dedicated to specific activities that have been used in the implementation and describes their influence on children's behaviour and work. eng
dc.thesis.degree-discipline Doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.subject.translated formative evaluation eng
dc.subject.translated feedback eng
dc.subject.translated self-assessment eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet