Žáci 2. stupně ZŠ a jejich vztah k anglickému jazyku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Honkiszová, Helena
dc.date.accessioned 2023-08-28T10:45:43Z
dc.date.available 2023-08-28T10:45:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81994
dc.description.abstract Práce se zabývá vztahem žáků druhého stupně vybrané základní školy k anglickému jazyku. Cílem je prozkoumat a popsat, jak žáci vnímají hodiny anglického jazyka a zda jejich učitelka nějakým způsobem ovlivňuje vztah k předmětu. Důraz v práci je kladen na to, s čím souvisí oblíbenost předmětu anglický jazyk – co může učitelka udělat pro to, aby byl anglický jazyk oblíbený. Práce se rovněž zabývá faktorem motivace žáků ke studiu anglického jazyka. V práci využívám kvantitativní metodu ve formě elektronických dotazníků vlastní konstrukce. Výzkumný soubor tvoří žáci vybrané základní školy; jedná se o žáky, které učím. Dotazníky a výsledky práce jsou určeny učitelům, kteří by rádi věděli, jak získat zpětnou vazbu k výuce předmětu, případně začínajícím učitelům, kteří přemýšlí, jak zaujmout své žáky. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject zpětná vazba ve výuce cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject vztah žák-učitel cze
dc.subject vztah žák-předmět cze
dc.subject motivace cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject feedback in teaching eng
dc.subject questionnaire eng
dc.subject student-teacher relationship eng
dc.subject student-subject relationship eng
dc.subject motivation eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject marking eng
dc.subject grading eng
dc.title Žáci 2. stupně ZŠ a jejich vztah k anglickému jazyku cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2023
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the attitude of lower-secondary school students of a selected school towards learning English language. The aim is to describe how students perceive English language lessons and whether the teacher in any way influences the relationship to the subject. The emphasis in the work is on what is related to the popularity of the English language - what can the teacher do to make the English language popular. The thesis also deals with the factor of motivation of students to study the English language. I use the quantitative method in the form of electronic questionnaires of my own design. The research group consists of students of a selected school; the students I teach. The questionnaires and results are intended for English language teachers who would like to know how to get feedback on the teaching of the subject, or for beginning teachers who think about how to engage their students. eng
dc.thesis.degree-discipline Doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet