Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Honkiszová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-28T10:45:43Z |
|
dc.date.available |
2023-08-28T10:45:43Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81994 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vztahem žáků druhého stupně vybrané základní školy k anglickému jazyku. Cílem je prozkoumat a popsat, jak žáci vnímají hodiny anglického jazyka a zda jejich učitelka nějakým způsobem ovlivňuje vztah k předmětu. Důraz v práci je kladen na to, s čím souvisí oblíbenost předmětu anglický jazyk – co může učitelka udělat pro to, aby byl anglický jazyk oblíbený. Práce se rovněž zabývá faktorem motivace žáků ke studiu anglického jazyka.
V práci využívám kvantitativní metodu ve formě elektronických dotazníků vlastní konstrukce. Výzkumný soubor tvoří žáci vybrané základní školy; jedná se o žáky, které učím.
Dotazníky a výsledky práce jsou určeny učitelům, kteří by rádi věděli, jak získat zpětnou vazbu k výuce předmětu, případně začínajícím učitelům, kteří přemýšlí, jak zaujmout své žáky. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba ve výuce |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
vztah žák-učitel |
cze |
dc.subject |
vztah žák-předmět |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
feedback in teaching |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
student-teacher relationship |
eng |
dc.subject |
student-subject relationship |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
marking |
eng |
dc.subject |
grading |
eng |
dc.title |
Žáci 2. stupně ZŠ a jejich vztah k anglickému jazyku |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2023 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the attitude of lower-secondary school students of a selected school towards learning English language. The aim is to describe how students perceive English language lessons and whether the teacher in any way influences the relationship to the subject. The emphasis in the work is on what is related to the popularity of the English language - what can the teacher do to make the English language popular. The thesis also deals with the factor of motivation of students to study the English language.
I use the quantitative method in the form of electronic questionnaires of my own design. The research group consists of students of a selected school; the students I teach.
The questionnaires and results are intended for English language teachers who would like to know how to get feedback on the teaching of the subject, or for beginning teachers who think about how to engage their students. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|