Diversity management v kontextu podnikové image a zákaznických preferencí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Fišarová, Markéta
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:59:00Z
dc.date.available 2023-08-15T07:59:00Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81671
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou diversity managementu v kontextu firemní image a preferencí zákazníků. První část definuje pojmy z oblasti diverzity a diversity managementu. Druhá kapitola je zaměřena na diversity management ve spojení se CSR. Poslední část se zabývá specifiky diversity managementu ve finančním odvětví a zpracováním dotazníkového šetření. cze
dc.format 111 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject diversity management cze
dc.subject diverzita cze
dc.subject inkluze cze
dc.subject společenská odpovědnost firem cze
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject diversity management eng
dc.subject diversity eng
dc.subject inclusion eng
dc.subject corporate social responsibility eng
dc.title Diversity management v kontextu podnikové image a zákaznických preferencí cze
dc.title.alternative Diversity Management in the Context of the Corporate Image and Customer Preferences eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the issue of diversity management in the context of corporate image and customer preferences. The first part defines terms from the field of diversity and diversity management. The second chapter is focused on diversity management in connection with CSR. The last part deals with the specifics of diversity management in the financial sector and the processing of a questionnaire survey. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Diversity management v kontextu podnikové image a zákaznických preferencí, otázky vedoucího BP: 1. V analýze přístupu k diverzitě vybraných společností jste zjistila, že nijak neřeší dimenzi rasy a etnicity (tedy s tématy, která jsou v rámci diverzity řešena nejčastěji), čím si toto vysvětlujete a měly by vybrané společnosti zahrnout tato témata do svých strategií na českém trhu? 2. Ve svém výzkumu jste zjistila, že muži s nižším vzděláním, ve středním až starším věku vnímají aktivity týkající se diverzity celkově negativně, jaké jiné podnikové hodnoty byste vůči tomuto segmentu tedy komunikovala? Otázky a náměty z obhajoby: Jakým způsobem jste získávala informace o dimenzích diverzity vybraných podniků? Do jaké míry bylo Vaše dotazníkové šetření reprezentativní? Do jaké míry zvyšuje aplikace principů diverzity zájem zákazníků? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44784
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet