Návrh komunikačního mixu podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Běhounková, Anna
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:58:52Z
dc.date.available 2023-08-15T07:58:52Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81661
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. V úvodu jsou představeny jednotlivé nástroje marketingové komunikace, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing včetně nových trendů. Navazující část práce se zaměřuje na zhodnocení komunikačního mixu vybraného podniku prostřednictvím analýz, mezi které patří SWOT analýza, BCG matice, Porterova analýza pěti sil a PESTE analýza. V závěrečné části jsou navržena doporučení ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu daného podniku včetně stanovení rozpočtu. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklama cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject public relations cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject advertising eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject internet advertising eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject public relations eng
dc.subject direct marketing eng
dc.title Návrh komunikačního mixu podniku cze
dc.title.alternative Corporate communication mix proposal eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the communication mix of a selected company. The introductory defines the individual marketing communication tools, which are advertising, sales promotion, public relations, direct marketing including new trends. The following part focuses on the selected company evaluation of the communication mix through analyses which include SWOT analysis, BCG matrix, Porter's five forces analysis and PESTE analysis. In the final part, recommendations are proposed to improve the current communication mix of the company icluding budget determination. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Návrh komunikačního mixu podniku Vedoucí DP nemá otázky. Otázky oponenta DP: 1. Nepodařilo se vám zjistit proč majitelka v současné době setrvává na stávající strategii marketinkové komunikace? 2. Zaujal mne váš návrh na změnu barevnosti loga. Je to pouze váš pocit, nebo to máte podložené například z rešerší stránek konkurence? 3. Služby, které jsou firmou nabízeny, dělíte na dva trhy. Kdybyste měla doporučit časový harmonogram vašich návrhů z pohledu typu trhu, na který byste se zaměřila dříve nebo více, a jak? 4. Kde by mohla být, podle vás, rychlejší návratnost investic do podpory prodeje (pokud to dokážete na základě relevantních informací odhadnout). Otázky a připomínky komise: 1. Jak vypadá původní logo, u kterého navrhujete změnu barev? Zdůvodněte jeho neuvedení v práci. 2. Jaký poměr příjmů mají B2B a B2C trhy? 3. Jak jste hodnotila efektivnost komunikačního mixu? Jaká jste k tomu použila data? Studentka na otázky reagovala, s ohledem na hloubku provedené analýzy komise ohodnotila práci známkou D. cze
dc.identifier.stag 45113
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account