Utilisation of online public relations tools in chemical companies in the Czech Republic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Krejčík, Jan
dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Jelínková, Martina
dc.date.accessioned 2023-07-12T13:02:45Z
dc.date.available 2023-07-12T13:02:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-80-7435-855-5
dc.identifier.issn 2464-6059
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81057
dc.description.abstract Effective online marketing communication is one of the basic prerequisites for the company's success in the market. Today, however, it is not only focused on customers, but also on other stakeholders. Most often used for this purpose are digital public relations (PR), the intention of which is to influence public opinion and create a positive image of the company. The aim of the paper is to summarise data from primary research focused on the analysis of websites of chemical manufacturers regarding the current use of digital messages and communication channels in their online public relations. The study was prepared using descriptive statistics tools. The results show that in terms of written forms, companies most often use the news section. Audio-visual content can only rarely be found on the websites. Links to social networks are also not a matter of course on the web. The most frequently presented social networks include Facebook, LinkedIn and Twitter. eng
dc.format p. 358-369 eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Hradec Králové cze
dc.relation.ispartof Hradec economic days, Vol. 12(1) eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject online communication eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject digital public relations eng
dc.subject online komunikace cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject digitální public relations cze
dc.title Utilisation of online public relations tools in chemical companies in the Czech Republic eng
dc.title.alternative Míra využití nástrojů online public relations ve výrobních podnicích chemického průmyslu v ČR cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Efektivní online marketingová komunikace je jedním ze základních předpokladů úspěchu firmy na trhu. Dnes však není zaměřena jen na zákazníky, ale i na další zainteresované strany. K tomu účelu jsou nejčastěji využívány digitální public relations (PR), jejichž záměrem je ovlivňovat veřejné mínění a vytvářet pozitivní obraz podniku. Cílem článku je shrnout data z primárního výzkumu zaměřeného na analýzu webových stránek výrobních chemických podniků týkající se současného využití digitálních sdělení a komunikačních kanálů v rámci jejich online public relations. Studie byla zpracována s využitím nástrojů popisné statistiky. Z výsledků vyplývá, že nejčastěji podniky z psaných forem využívají sekci novinek či aktualit. Audiovizuální obsah je pouze ojedinělou záležitostí webových stránek. Odkazy na sociální sítě taktéž nejsou na webu samozřejmostí. Mezi nejčastěji prezentované sociální sítě patří Facebook, LinkedIn a Twitter. cze
dc.event Hradec Economic Days 2022 (09.06.2022 - 10.06.2022, Hradec Králové) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng
dc.identifier.doi 10.36689/uhk/hed/2022-01-035
dc.relation.publisherversion https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1083/proceedings_2022_1.pdf
dc.rights.license CC BY
dc.identifier.obd 39887769


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet