dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Číže, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2023-03-06T07:19:15Z |
|
dc.date.available |
2023-03-06T07:19:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80667 |
|
dc.description.abstract |
V kontextu výstavby nových úseků trolejbusových tratí ve městě Teplice a náhrady autobusů se spalovacími motory dodávkami parciálních trolejbusů vyvstává otázka úpravy linkového vedení MHD v Teplicích tak, aby byl potenciál nových tratí i moderních vozidel využit v co největší možné míře, ideálně tak, aby došlo k zajištění 100 % dopravního výkonu MHD v Teplicích prostřednictvím lokálně bezemisních vozidel (standardních a parciálních trolejbusů). Zároveň však tento technologický cíl nesmí zastínit základní princip fungování MHD, tj. přeprava osob primárně po intravilánu města za podmínky uspokojení přepravních potřeb co největšího procenta potenciálních uživatelů MHD. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
MHD |
cze |
dc.subject |
Teplice |
cze |
dc.subject |
linkové vedení |
cze |
dc.subject |
jízdní řády |
cze |
dc.subject |
trolejbusy |
cze |
dc.subject |
public transport |
eng |
dc.subject |
Teplice |
eng |
dc.subject |
line management |
eng |
dc.subject |
timetables |
eng |
dc.subject |
trolleybuses |
eng |
dc.title |
Úprava linkového vedení MHD v Teplicích |
cze |
dc.title.alternative |
Modification of the line management public transport in Teplice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-02-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the context of the construction of new sections of trolleybus lines in the city of Teplice and the replacement of buses with internal combustion engines by purchasing partial trolleybuses, the question arises of modifying the public transport line in Teplice so that the potential of new lines and modern vehicles is used as much as possible ensuring 100 % of public transport performance in Teplice by means of locally emission-free vehicles (standard and partial trolleybuses). At the same time, however, this technological goal must not overshadow the basic principle of public transport - the transport of persons primarily in the inner city of the city under the conditions of satisfying the transport needs of the largest possible percentage of potential public transport users. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
44511 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |