Úprava linkového vedení MHD v Teplicích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nachtigall, Petr
dc.contributor.author Číže, Jakub
dc.date.accessioned 2023-03-06T07:19:15Z
dc.date.available 2023-03-06T07:19:15Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-05-13
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80667
dc.description.abstract V kontextu výstavby nových úseků trolejbusových tratí ve městě Teplice a náhrady autobusů se spalovacími motory dodávkami parciálních trolejbusů vyvstává otázka úpravy linkového vedení MHD v Teplicích tak, aby byl potenciál nových tratí i moderních vozidel využit v co největší možné míře, ideálně tak, aby došlo k zajištění 100 % dopravního výkonu MHD v Teplicích prostřednictvím lokálně bezemisních vozidel (standardních a parciálních trolejbusů). Zároveň však tento technologický cíl nesmí zastínit základní princip fungování MHD, tj. přeprava osob primárně po intravilánu města za podmínky uspokojení přepravních potřeb co největšího procenta potenciálních uživatelů MHD. cze
dc.format 50 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject MHD cze
dc.subject Teplice cze
dc.subject linkové vedení cze
dc.subject jízdní řády cze
dc.subject trolejbusy cze
dc.subject public transport eng
dc.subject Teplice eng
dc.subject line management eng
dc.subject timetables eng
dc.subject trolleybuses eng
dc.title Úprava linkového vedení MHD v Teplicích cze
dc.title.alternative Modification of the line management public transport in Teplice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-02-06
dc.description.abstract-translated In the context of the construction of new sections of trolleybus lines in the city of Teplice and the replacement of buses with internal combustion engines by purchasing partial trolleybuses, the question arises of modifying the public transport line in Teplice so that the potential of new lines and modern vehicles is used as much as possible ensuring 100 % of public transport performance in Teplice by means of locally emission-free vehicles (standard and partial trolleybuses). At the same time, however, this technological goal must not overshadow the basic principle of public transport - the transport of persons primarily in the inner city of the city under the conditions of satisfying the transport needs of the largest possible percentage of potential public transport users. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 44511
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet