dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Kubátová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:02:35Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80622 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis deals with the topic of developing learner autonomy in lower-secondary English classes. The theoretical part defines the concept of learner autonomy and puts it into the broader context of current educational paradigms and approaches to education. Subsequently, it discusses conditions for learner autonomy development and specific strategies and techniques supporting the development of learner autonomy in ELT classes. The practical part contains a case study. The aim of the study is to find out whether and how learner autonomy is being developed in the selected lower-secondary English class. |
eng |
dc.format |
108 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
lifelong learning |
eng |
dc.subject |
learner autonomy |
eng |
dc.subject |
list of features of learner autonomy development |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
autonomie žáka |
cze |
dc.subject |
seznam znaků rozvoje autonomie žáka |
cze |
dc.subject |
případová studie |
cze |
dc.title |
Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2023-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá tématem rozvoje autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje koncept autonomie žáka a zasazuje ho do širšího kontextu současných vzdělávacích paradigmat a přístupů ke vzdělávání. Následně rozebírá podmínky a konkrétní strategie a techniky, které podporují rozvoj autonomie v hodinách anglického jazyka. Praktická část obsahuje případovou studii, jejímž cílem je zjistit, zda a jak je v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy rozvíjena autonomie žáků. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a výborně zodpověděla všechny otázky, které byly uvedeny v posudcích. Komise velmi ocenila důkladnou přípravu obhajoby a přesnost odpovědí podložených v odborných zdrojích. |
cze |
dc.identifier.stag |
43571 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |