Digitální knihovnaUPCE
 

Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2023

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This diploma thesis deals with the topic of developing learner autonomy in lower-secondary English classes. The theoretical part defines the concept of learner autonomy and puts it into the broader context of current educational paradigms and approaches to education. Subsequently, it discusses conditions for learner autonomy development and specific strategies and techniques supporting the development of learner autonomy in ELT classes. The practical part contains a case study. The aim of the study is to find out whether and how learner autonomy is being developed in the selected lower-secondary English class.

Rozsah stran

108 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství anglického jazyka

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

English language teaching, lifelong learning, learner autonomy, list of features of learner autonomy development, case study, výuka anglického jazyka, celoživotní vzdělávání, autonomie žáka, seznam znaků rozvoje autonomie žáka, případová studie

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced