Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Kubátová, Barbora
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:02:35Z
dc.date.available 2023-02-06T09:02:35Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80622
dc.description.abstract This diploma thesis deals with the topic of developing learner autonomy in lower-secondary English classes. The theoretical part defines the concept of learner autonomy and puts it into the broader context of current educational paradigms and approaches to education. Subsequently, it discusses conditions for learner autonomy development and specific strategies and techniques supporting the development of learner autonomy in ELT classes. The practical part contains a case study. The aim of the study is to find out whether and how learner autonomy is being developed in the selected lower-secondary English class. eng
dc.format 108 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject English language teaching eng
dc.subject lifelong learning eng
dc.subject learner autonomy eng
dc.subject list of features of learner autonomy development eng
dc.subject case study eng
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject celoživotní vzdělávání cze
dc.subject autonomie žáka cze
dc.subject seznam znaků rozvoje autonomie žáka cze
dc.subject případová studie cze
dc.title Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes eng
dc.title.alternative Rozvoj autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2023-01-31
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá tématem rozvoje autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje koncept autonomie žáka a zasazuje ho do širšího kontextu současných vzdělávacích paradigmat a přístupů ke vzdělávání. Následně rozebírá podmínky a konkrétní strategie a techniky, které podporují rozvoj autonomie v hodinách anglického jazyka. Praktická část obsahuje případovou studii, jejímž cílem je zjistit, zda a jak je v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy rozvíjena autonomie žáků. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci a výborně zodpověděla všechny otázky, které byly uvedeny v posudcích. Komise velmi ocenila důkladnou přípravu obhajoby a přesnost odpovědí podložených v odborných zdrojích. cze
dc.identifier.stag 43571
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet