Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Üvegešová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:02:23Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:02:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-11-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80613 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vnímáním a hodnocením obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Práce nejprve obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti brandingu, hodnoty obchodní značky, vnímání a řízení obchodní značky. Dále je v práci představena vybraná společnost a uvedeny výsledky zrealizovaného dotazníkového šetření včetně statistického zpracování a vyhodnocení. Na základě těchto výsledků jsou formulovány návrhy na zlepšení vnímání obchodní značky vybrané společnosti. |
cze |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnímání obchodní značky |
cze |
dc.subject |
řízení obchodní značky |
cze |
dc.subject |
hodnota obchodní značky |
cze |
dc.subject |
budování obchodní značky |
cze |
dc.subject |
brand perception |
eng |
dc.subject |
brand management |
eng |
dc.subject |
brand value |
eng |
dc.subject |
brand building |
eng |
dc.title |
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Perception and Evaluation of the Brand of the Selected Company from the Perspective of the Public |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2023-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a perception and an evaluation of the brand of the selected company from the perspective of the public. At first, the thesis includes research of the literature in the field of branding, brand value, brand perception and brand management. Subsequently, the selected company is introduced and the results of the questionnaire survey, including statistical processing and evaluation, are presented. Based on these results, suggestions are formulated to improve the perception of the brand of the selected company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení vnímání obchodní značky zákazníky?
Na straně 37 autorka stanovila minimální rozsah výběrového souboru na 384 respondentů. Na základě filtrační otázky č. 1 zůstalo pro další zpracování odpovědí na ostatní otázky pouze 305 dotazníků. Považuje autorka, vzhledem k cíli práce, získaný výběrový vzorek za dostatečný?
Otázky a náměty z rozpravy:
V otázce 1 Vámi vytvořeného dotazníku se jedná o značku produktu nebo celé společnosti?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
43218 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|