Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Üvegešová, Aneta
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:02:23Z
dc.date.available 2023-02-06T09:02:23Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-11-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80613
dc.description.abstract Tato práce se zabývá vnímáním a hodnocením obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Práce nejprve obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti brandingu, hodnoty obchodní značky, vnímání a řízení obchodní značky. Dále je v práci představena vybraná společnost a uvedeny výsledky zrealizovaného dotazníkového šetření včetně statistického zpracování a vyhodnocení. Na základě těchto výsledků jsou formulovány návrhy na zlepšení vnímání obchodní značky vybrané společnosti. cze
dc.format 68 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject vnímání obchodní značky cze
dc.subject řízení obchodní značky cze
dc.subject hodnota obchodní značky cze
dc.subject budování obchodní značky cze
dc.subject brand perception eng
dc.subject brand management eng
dc.subject brand value eng
dc.subject brand building eng
dc.title Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti cze
dc.title.alternative Perception and Evaluation of the Brand of the Selected Company from the Perspective of the Public eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina
dc.date.accepted 2023-01-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a perception and an evaluation of the brand of the selected company from the perspective of the public. At first, the thesis includes research of the literature in the field of branding, brand value, brand perception and brand management. Subsequently, the selected company is introduced and the results of the questionnaire survey, including statistical processing and evaluation, are presented. Based on these results, suggestions are formulated to improve the perception of the brand of the selected company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení vnímání obchodní značky zákazníky? Na straně 37 autorka stanovila minimální rozsah výběrového souboru na 384 respondentů. Na základě filtrační otázky č. 1 zůstalo pro další zpracování odpovědí na ostatní otázky pouze 305 dotazníků. Považuje autorka, vzhledem k cíli práce, získaný výběrový vzorek za dostatečný? Otázky a náměty z rozpravy: V otázce 1 Vámi vytvořeného dotazníku se jedná o značku produktu nebo celé společnosti? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 43218
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet