Digitální knihovnaUPCE
 

Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibližuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat využití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D24515

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

projekty, řízení projektu, obchodní plán, strategie, analýza, trhy, maloobchod, značky, projects, project management, business plan, strategy, analysis, markets, retail, brands

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced