Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibližuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat využití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D24515
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
projekty, řízení projektu, obchodní plán, strategie, analýza, trhy, maloobchod, značky, projects, project management, business plan, strategy, analysis, markets, retail, brands