dc.contributor.advisor |
Holeková, Jindra |
|
dc.contributor.author |
Malíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T07:18:18Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T07:18:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-08-19 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80402 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá laickou první pomocí a rozdíly výuky první pomoci ve stádiích vývoje dítěte. Jak se mění vnímání a rozvoj dítěte a s tím souvislá výuka
a rozdíl prezentace první pomoci.
V průzkumné části je zkoumáno, jak kvalitní je výuka první pomoci na dětském táboře
a efektivita stylu výuky teoreticky a praktický nácvik modelových situacích Celý výzkum je prováděn na celkem deseti účastnících tábora, přičemž všichni byli členy jednoho oddílu. Věková kategorie pozorovaných účastníků je od 10 do 17 let. Průzkum obsahoval dvě stejné modelové situace, které byly prováděny na začátku a na konci tábora, dále byl na mobilní telefon pořízen rozhovor, který je také vyhodnocen. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
první pomoc |
cze |
dc.subject |
modelová situace |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
respondenti |
cze |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
first aid |
eng |
dc.subject |
model situation |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
respondents |
eng |
dc.title |
Výuka první pomoci na hasičsko - záchranářském dětském táboře |
cze |
dc.title.alternative |
Education first aid at the fire - rescue children´s camp |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zelinka, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2022-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis deals with lay first aid and the differences of first aid teaching in the stages of child development. How the child's perception and development changes and the related teaching
and the difference of first aid presentation.
The exploratory part examines the quality of first aid teaching at a children's camp
and the effectiveness of the teaching style in theory and practical practice of model situations The whole research is carried out on a total of ten camp participants, all of whom were members of the same troop. The age range of the observed participants is from 10 to 17 years old. The survey included two identical model situations that were conducted at the beginning and at the end of the camp, in addition, an interview was taken on a mobile phone, which is also evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotnický záchranář |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Student/ka úspěšně obhájil/a bakalářskou práci, odpověděl/a na doplňující otázky oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
44855 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |