Výuka první pomoci na hasičsko - záchranářském dětském táboře

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Holeková, Jindra
dc.contributor.author Malíková, Kristýna
dc.date.accessioned 2022-10-17T07:18:18Z
dc.date.available 2022-10-17T07:18:18Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-08-19
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80402
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá laickou první pomocí a rozdíly výuky první pomoci ve stádiích vývoje dítěte. Jak se mění vnímání a rozvoj dítěte a s tím souvislá výuka a rozdíl prezentace první pomoci. V průzkumné části je zkoumáno, jak kvalitní je výuka první pomoci na dětském táboře a efektivita stylu výuky teoreticky a praktický nácvik modelových situacích Celý výzkum je prováděn na celkem deseti účastnících tábora, přičemž všichni byli členy jednoho oddílu. Věková kategorie pozorovaných účastníků je od 10 do 17 let. Průzkum obsahoval dvě stejné modelové situace, které byly prováděny na začátku a na konci tábora, dále byl na mobilní telefon pořízen rozhovor, který je také vyhodnocen. cze
dc.format 64 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuka cze
dc.subject první pomoc cze
dc.subject modelová situace cze
dc.subject děti cze
dc.subject respondenti cze
dc.subject teaching eng
dc.subject first aid eng
dc.subject model situation eng
dc.subject children eng
dc.subject respondents eng
dc.title Výuka první pomoci na hasičsko - záchranářském dětském táboře cze
dc.title.alternative Education first aid at the fire - rescue children´s camp eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zelinka, Patrik
dc.date.accepted 2022-09-06
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis deals with lay first aid and the differences of first aid teaching in the stages of child development. How the child's perception and development changes and the related teaching and the difference of first aid presentation. The exploratory part examines the quality of first aid teaching at a children's camp and the effectiveness of the teaching style in theory and practical practice of model situations The whole research is carried out on a total of ten camp participants, all of whom were members of the same troop. The age range of the observed participants is from 10 to 17 years old. The survey included two identical model situations that were conducted at the beginning and at the end of the camp, in addition, an interview was taken on a mobile phone, which is also evaluated. eng
dc.description.department Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-discipline Zdravotnický záchranář cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-program Specializace ve zdravotnictví cze
dc.description.defence Student/ka úspěšně obhájil/a bakalářskou práci, odpověděl/a na doplňující otázky oponenta. cze
dc.identifier.stag 44855
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet