Výuka první pomoci na hasičsko - záchranářském dětském táboře
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá laickou první pomocí a rozdíly výuky první pomoci ve stádiích vývoje dítěte. Jak se mění vnímání a rozvoj dítěte a s tím souvislá výuka
a rozdíl prezentace první pomoci.
V průzkumné části je zkoumáno, jak kvalitní je výuka první pomoci na dětském táboře
a efektivita stylu výuky teoreticky a praktický nácvik modelových situacích Celý výzkum je prováděn na celkem deseti účastnících tábora, přičemž všichni byli členy jednoho oddílu. Věková kategorie pozorovaných účastníků je od 10 do 17 let. Průzkum obsahoval dvě stejné modelové situace, které byly prováděny na začátku a na konci tábora, dále byl na mobilní telefon pořízen rozhovor, který je také vyhodnocen.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Zdravotnický záchranář
Studijní program
Specializace ve zdravotnictví
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výuka, první pomoc, modelová situace, děti, respondenti, teaching, first aid, model situation, children, respondents