Reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šándorová, Zdenka
dc.contributor.author Macková, Marcela
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:18Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:18Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80219
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na aktuální téma, a to na problematiku reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie. Její zpracování je klasicky rozděleno na teoretickou část a praktickou část - výzkum. V teoretické části jsou vysvětleny základní logopedické oblasti - kdo je logoped, co je logopedie, co je jejím předmětem, co je narušená komunikační schopnost. Dále jsou popsány mluvní orgány, jazykové roviny, jednotlivé vady řeči. V následujících kapitolách je popsán vývoj řeči u dítěte předškolního věku a možnost reedukace narušené komunikační schopnosti. Také je v práci charakterizována doba pandemie, tedy období, na které se práce soustředí. V praktické výzkumné části realizované kvalitativním designem využíváme metodu analýzy dokumentů, pozorování a metodu polostrukturovaných rozhovorů se 4 respondenty z vybraného předškolního zařízení. Cílem práce je zjistit, zda a jak pandemie ovlivnila reedukaci narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku ve vybraném předškolním zařízení. cze
dc.format 95 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject reedukace cze
dc.subject logopedie cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject pandemie cze
dc.subject děti předškolního věku cze
dc.subject reeducation eng
dc.subject speech therapy eng
dc.subject communication eng
dc.subject pandemic eng
dc.subject preschool children eng
dc.title Reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie cze
dc.title.alternative Reeducation of impaired communication skills in preschool children during a pandemic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2022-08-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on a current topic, namely the issue of reeducation of impaired communication skills in preschool children during a pandemic. Its elaboration is classically divided into a theoretical part and a practical part - research. The theoretical part explains the basic speech therapy areas - who is a speech therapist, what is speech therapy, what is its subject, what is impaired communication skills. Furthermore, the speech organs, language levels, individual speech defects are described. The following chapters describe the development of speech in a preschool child and the possibility of reeducation of impaired communication skills. The work also characterizes the time of the pandemic, ie the period on which the work focuses. In the practical research part realized by qualitative design we use the method of document analysis, observation and the method of semi-structured interviews with 4 respondents from the selected preschool facility. The aim of the work is to find out whether and how the pandemic affected the reeducation of impaired communication skills in preschool children in a selected preschool facility. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě dipl. práce připravená. Reagovala aktivně na otázky členů komise, odpověděla na otázky vedoucího práce i oponenta z posudků. Obhajoba proběhla řádně. cze
dc.identifier.stag 43514
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet