Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Tomášková, Magdalena
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:55:34Z
dc.date.available 2022-07-02T04:55:34Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80015
dc.description.abstract This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter about peer feedback, its conditions and advantages follow. The practical part consists of action research that focuses on the implementation of peer feedback into English lessons in one selected lower-secondary class. eng
dc.format 102 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject mluvní aktivity cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject vrstevnické hodnocení cze
dc.subject implementace vrstevnického hodnocení cze
dc.subject communicative competence eng
dc.subject speaking tasks eng
dc.subject feedback eng
dc.subject peer feedback eng
dc.subject implementation of peer feedback eng
dc.title Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes eng
dc.title.alternative Mluvní aktivity a vrstevnické hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje obecně pojem zpětná vazba a následuje kapitola o vrstevnickém hodnocení, jeho podmínkách a výhodách. Praktická část se skládá z akčního výzkumu, který se zaměřuje na implementaci vrstevnického hodnocení v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Studentks krátce představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na odpovídající úrovni odborné i jazykové. Komise se přiklonila k hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 43575
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet