dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Tomášková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:34Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:34Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80015 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter about peer feedback, its conditions and advantages follow. The practical part consists of action research that focuses on the implementation of peer feedback into English lessons in one selected lower-secondary class. |
eng |
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
mluvní aktivity |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
vrstevnické hodnocení |
cze |
dc.subject |
implementace vrstevnického hodnocení |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
speaking tasks |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
peer feedback |
eng |
dc.subject |
implementation of peer feedback |
eng |
dc.title |
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes |
eng |
dc.title.alternative |
Mluvní aktivity a vrstevnické hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje obecně pojem zpětná vazba a následuje kapitola o vrstevnickém hodnocení, jeho podmínkách a výhodách. Praktická část se skládá z akčního výzkumu, který se zaměřuje na implementaci vrstevnického hodnocení v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Studentks krátce představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na odpovídající úrovni odborné i jazykové. Komise se přiklonila k hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
43575 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |