Digitální knihovnaUPCE
 

Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter about peer feedback, its conditions and advantages follow. The practical part consists of action research that focuses on the implementation of peer feedback into English lessons in one selected lower-secondary class.

Rozsah stran

102 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství anglického jazyka

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační kompetence, mluvní aktivity, zpětná vazba, vrstevnické hodnocení, implementace vrstevnického hodnocení, communicative competence, speaking tasks, feedback, peer feedback, implementation of peer feedback

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced