European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Diplomová práceDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This diploma thesis explores the portfolio, a tool for developing learner self-assessment, in English language classes. The theoretical part focuses on the introduction of necessary terms such as assessment and evaluation, self-assessment, portfolio in the context of both general education and English language teaching. Furthermore, the thesis proposes a critical insight on these terms. The practical part presents an action research with the aim to incorporate the European Language Portfolio into a lower-secondary English classroom and to describe the whole process in detail from a teacher's perspective
Rozsah stran
115 s. (148 423 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství anglického jazyka
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Evropské jazykové portfolio, portfolio, sebehodnocení, zvědomování sebehodnocení, krátkodobé cíle, akční výzkum, European Language Portfolio, portfolio, self-assessment, self-assessment awareness, short-term aims, action research