Digitální knihovnaUPCE
 

European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This diploma thesis explores the portfolio, a tool for developing learner self-assessment, in English language classes. The theoretical part focuses on the introduction of necessary terms such as assessment and evaluation, self-assessment, portfolio in the context of both general education and English language teaching. Furthermore, the thesis proposes a critical insight on these terms. The practical part presents an action research with the aim to incorporate the European Language Portfolio into a lower-secondary English classroom and to describe the whole process in detail from a teacher's perspective

Rozsah stran

115 s. (148 423 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství anglického jazyka

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Evropské jazykové portfolio, portfolio, sebehodnocení, zvědomování sebehodnocení, krátkodobé cíle, akční výzkum, European Language Portfolio, portfolio, self-assessment, self-assessment awareness, short-term aims, action research

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced