Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Nešpor Bellisová, Pavla
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:55:24Z
dc.date.available 2022-07-02T04:55:24Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80007
dc.description.abstract This work deals with the issues of material teaching aids for pupils with dyslexia, used in teaching English as a foreign language in a primary and lower secondary school. It describes the teaching aids available, how the teachers use them and what benefits they bring to the learners. The work also engages in what criteria the teachers use when selecting a particular teaching aid. eng
dc.format 71 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject specifické poruchy učení cze
dc.subject dyslexie cze
dc.subject didaktické pomůcky cze
dc.subject učení se cizímu jazyku cze
dc.subject výuka angličtiny jako cizího jazyka cze
dc.subject žák cze
dc.subject legislativa cze
dc.subject kurikulum cze
dc.subject polostrukturovaný rozhovor cze
dc.subject specific learning difficulty eng
dc.subject dyslexia eng
dc.subject teaching aids eng
dc.subject learning a foreign language eng
dc.subject teaching English as a foreign language eng
dc.subject pupil eng
dc.subject legislation eng
dc.subject curricula eng
dc.subject semi-structured interview eng
dc.title Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia eng
dc.title.alternative Materiální didaktické prostředky pro výuku anglického jazyka na prvním stupni základní školy u žáků s dyslexií cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá problematikou materiálních didaktických prostředků pro žáky s dyslexií, používané ve výuce agličtiny jako cizího jazyka na prvním a druhém stupni základní školy. Popisuje dostupné didaktické pomůcky, jak jsou používány učiteli a jaký mají přínos pro žáky. Práce rovněž věnuje kritériím, která učitelé používají pro výběr konkrétních didaktických pomůcek. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na odpovídající úrovni. Nedostatky v metodologii nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 44544
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet