dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Nešpor Bellisová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:24Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80007 |
|
dc.description.abstract |
This work deals with the issues of material teaching aids for pupils with dyslexia, used in teaching English as a foreign language in a primary and lower secondary school. It describes the teaching aids available, how the teachers use them and what benefits they bring to the learners. The work also engages in what criteria the teachers use when selecting a particular teaching aid. |
eng |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
specifické poruchy učení |
cze |
dc.subject |
dyslexie |
cze |
dc.subject |
didaktické pomůcky |
cze |
dc.subject |
učení se cizímu jazyku |
cze |
dc.subject |
výuka angličtiny jako cizího jazyka |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
legislativa |
cze |
dc.subject |
kurikulum |
cze |
dc.subject |
polostrukturovaný rozhovor |
cze |
dc.subject |
specific learning difficulty |
eng |
dc.subject |
dyslexia |
eng |
dc.subject |
teaching aids |
eng |
dc.subject |
learning a foreign language |
eng |
dc.subject |
teaching English as a foreign language |
eng |
dc.subject |
pupil |
eng |
dc.subject |
legislation |
eng |
dc.subject |
curricula |
eng |
dc.subject |
semi-structured interview |
eng |
dc.title |
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia |
eng |
dc.title.alternative |
Materiální didaktické prostředky pro výuku anglického jazyka na prvním stupni základní školy u žáků s dyslexií |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá problematikou materiálních didaktických prostředků pro žáky s dyslexií, používané ve výuce agličtiny jako cizího jazyka na prvním a druhém stupni základní školy. Popisuje dostupné didaktické pomůcky, jak jsou používány učiteli a jaký mají přínos pro žáky. Práce rovněž věnuje kritériím, která učitelé používají pro výběr konkrétních didaktických pomůcek. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro vzdělávání |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na odpovídající úrovni. Nedostatky v metodologii nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
44544 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |