Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This work deals with the issues of material teaching aids for pupils with dyslexia, used in teaching English as a foreign language in a primary and lower secondary school. It describes the teaching aids available, how the teachers use them and what benefits they bring to the learners. The work also engages in what criteria the teachers use when selecting a particular teaching aid.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk pro vzdělávání
Studijní program
Anglický jazyk
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
specifické poruchy učení, dyslexie, didaktické pomůcky, učení se cizímu jazyku, výuka angličtiny jako cizího jazyka, žák, legislativa, kurikulum, polostrukturovaný rozhovor, specific learning difficulty, dyslexia, teaching aids, learning a foreign language, teaching English as a foreign language, pupil, legislation, curricula, semi-structured interview