Digitální knihovnaUPCE
 

Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This work deals with the issues of material teaching aids for pupils with dyslexia, used in teaching English as a foreign language in a primary and lower secondary school. It describes the teaching aids available, how the teachers use them and what benefits they bring to the learners. The work also engages in what criteria the teachers use when selecting a particular teaching aid.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro vzdělávání

Studijní program

Anglický jazyk

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

specifické poruchy učení, dyslexie, didaktické pomůcky, učení se cizímu jazyku, výuka angličtiny jako cizího jazyka, žák, legislativa, kurikulum, polostrukturovaný rozhovor, specific learning difficulty, dyslexia, teaching aids, learning a foreign language, teaching English as a foreign language, pupil, legislation, curricula, semi-structured interview

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced