Zvýšení dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou dosahu online komunikačních kanálů e-shopu Mamtex.cz. Analytická část bude zaměřena na webovou analýzu. Na základě výstupů provedené analýzy budou následně stanovena doporučení pro e-shop Mamtex.cz pro zvýšení dosahu online komunikačních kanálů. Tato doporučení budou následně ohodnocena.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Technologie a management v dopravě
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
online komunikační kanály, e-shop, e-commerce, marketing, online communication channels, e-shop, e-commerce, marketing