Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.
Rozsah stran
72 s., 11 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Technologie a management v dopravě
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
automobily, data, monetizace, Průmysl 4.0, marketing, komunikace, automobiles, data, monetization, Industry 4.0, marketing, communication