Digitální knihovnaUPCE
 

Personální marketing RADOM, s.r.o.

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá personálním marketingem RADOM, s.r.o. V rámci první kapitoly je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje, problematika personálního marketingu a tvorba značky zaměstnavatele. Ve druhé kapitole je zpracována analýza personálního marketingu společnosti vůči potenciálním zaměstnancům a také analýza konkurence mezi zaměstnavateli v daném regionu. Na základě výsledků analýzy jsou ve třetí kapitole navržena opatření ke zlepšení personálního marketingu RADOM, s.r.o., která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.

Rozsah stran

78 s., 35 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Technologie a management v dopravě

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

personální marketing, marketingová komunikace, personalistika, HR management, employer branding, HR marketing, marketing communication, Human Resources, HR management, employer branding

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced