dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Kučabová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:54:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79907 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou podporou vybrané mezinárodní spediční společnosti. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současných on-line marketingových aktivit vybrané společnosti, jejíž výsledky budou sloužit jako podklad pro návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost ve třetí kapitole, který bude ve čtvrté kapitole zhodnocen. |
cze |
dc.format |
84 s., 2 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná od 08.06.2025 |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
webové stránky |
cze |
dc.subject |
marketingové nástroje |
cze |
dc.subject |
on-line reklama |
cze |
dc.subject |
vyhledávač Google |
cze |
dc.subject |
PPC |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
website |
eng |
dc.subject |
marketing tools |
eng |
dc.subject |
on-line advertisement |
eng |
dc.subject |
Google search engine |
eng |
dc.subject |
PPC |
eng |
dc.title |
On-line marketingová podpora vybrané mezinárodní spediční společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing online support of chosen international shipping company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rehn, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the online marketing support of the chosen international shipping company. The first chapter defines the researched issues theoretically. In the second chapter an analysis of the marketing activities of the company is prepared, the results of which give a basis for the design of the online marketing support for the chosen company in the third chapter. This is evaluated in the fourth chapter. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
44617 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |