On-line marketingová podpora vybrané mezinárodní spediční společnosti
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou podporou vybrané mezinárodní spediční společnosti. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současných on-line marketingových aktivit vybrané společnosti, jejíž výsledky budou sloužit jako podklad pro návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost ve třetí kapitole, který bude ve čtvrté kapitole zhodnocen.
Rozsah stran
84 s., 2 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná od 08.06.2025
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Technologie a management v dopravě
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
internetový marketing, webové stránky, marketingové nástroje, on-line reklama, vyhledávač Google, PPC, internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC