Digitální knihovnaUPCE
 

On-line marketingová podpora vybrané mezinárodní spediční společnosti

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou podporou vybrané mezinárodní spediční společnosti. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současných on-line marketingových aktivit vybrané společnosti, jejíž výsledky budou sloužit jako podklad pro návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost ve třetí kapitole, který bude ve čtvrté kapitole zhodnocen.

Rozsah stran

84 s., 2 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná od 08.06.2025

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Technologie a management v dopravě

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

internetový marketing, webové stránky, marketingové nástroje, on-line reklama, vyhledávač Google, PPC, internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced