Digitální knihovnaUPCE
 

Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2022

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.

Rozsah stran

80 s., 8 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nákupní chování, iracionalita, efekt volavky, efekt cenové kotvy, efekt slova "zdarma", relativita nabízených možností, purchasing behavior, irrationality, decoy effect, anchoring effect, "free" word effect, relativity of the options offered

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced