Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě
Diplomová práceDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.
Rozsah stran
80 s., 8 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
nákupní chování, iracionalita, efekt volavky, efekt cenové kotvy, efekt slova "zdarma", relativita nabízených možností, purchasing behavior, irrationality, decoy effect, anchoring effect, "free" word effect, relativity of the options offered