dc.contributor.advisor |
Kovářová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Koberová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:52:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:52:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79779 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce jeanalýza způsobů, kterými může občan komunikovat sveřejnou správou. Zkoumat vývoj digitální komunikace s veřejnou správou, od zřízení poboček Czech POINTů, přes zřízení datových schránek, zavedení portálových řešení až k zavedení digitální identity. V práci rozebrat technické, ekonomické a právní možnosti digitální komunikace. Popsat právní úpravu dané oblasti. Zkoumat vzájemnou interakci občana a státu. Nakonec porovnat výsledky v kontextu principů dobré veřejné správy a navrhnout nové řešení. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitalizace |
cze |
dc.subject |
veřejná správa |
cze |
dc.subject |
digitální služby |
cze |
dc.subject |
e-government |
cze |
dc.subject |
dobrá veřejná správa |
cze |
dc.subject |
datová schránka |
cze |
dc.subject |
Czech POINT |
cze |
dc.subject |
portálová řešení |
cze |
dc.subject |
email s uznávaným elektronickým podpisem |
cze |
dc.subject |
bankovní identita |
cze |
dc.subject |
digitální identita |
cze |
dc.subject |
bezpečnost osobních dat |
cze |
dc.subject |
sdílení dat |
cze |
dc.subject |
digitization |
eng |
dc.subject |
public administration |
eng |
dc.subject |
digital services |
eng |
dc.subject |
e-government |
eng |
dc.subject |
good public administration |
eng |
dc.subject |
data box |
eng |
dc.subject |
Czech POINT |
eng |
dc.subject |
portal solutions |
eng |
dc.subject |
email with a recognized electronic signature |
eng |
dc.subject |
bank identity |
eng |
dc.subject |
digital identity |
eng |
dc.subject |
security of personal data |
eng |
dc.subject |
shared data |
eng |
dc.title |
Digitální komunikace občanů s veřejnou správou |
cze |
dc.title.alternative |
Digital communication of citizens with public administration |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim the bachelor thesis is to analyze the ways in which a citizen can communicate with a public administration. To research the development of digital communication with the public administration. From the establishment of Czech POINT branches, through the establishment of data boxes, the introduction of portal solution to the introduction of digital identity. To analyze the technical, economic and legal possibilities of digital communication. Describe the legislation of the area. Examine the interaction between the citizen and the state. Finally, compare the results in the context of the principles of good governance and propose a new solution. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a veřejná správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Digitální komunikace občanů s veřejnou správou. Cílem bakalářské práce je analýza způsobů, kterými může občan komunikovat s veřejnou správou. Zkoumat vývoj vzdálené komunikace s veřejnou správou (informační systém datových schránek, Czech POINT, portálová řešení, digitální identita), současné možnosti (technické, ekonomické a právní), vzájemné interakce občana a státu a aktuální právní úpravu dané oblasti. Následně diskutovat výsledky v kontextu principů dobré veřejné správy.
O1: Může autorka na základě provedeného šetření odhadnout rámcový vývoj digitální komunikace veřejné správy s občany (např. preference či růst konkrétního způsobu komunikace, rychlost adopce občany)?
Doplňující otázky komise
O1: Našla byste klady a zápory digitalizace veřejné správy? Jaký je váš pohled na digitalizaci?
O2: V práci máte uvedeno rozdělení věkové kategorie respondentů. Nemohla by právě tato věková struktura ovlivnit výsledky vašeho výzkumu?
O3: V grafu č. 7 máte uvedeno jiné možnosti. Co si lze pod tím představit?
Studentka reagovala správně na položené otázky a v problematice se perfektně orientovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
42846 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |