Využití videa v online marketingové strategii firem

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Francouz, Adam
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79645
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá představením základních typů a formátů videí používaných v online marketingu zejména malých a středních firem v ČR a v zahraničí. Věnuje se začlenění videa do online marketingové strategie firem, nejčastěji využívanému vybavení pro tvorbu videí a postupu zpracování videa od nápadu až po hotové dílo. Celý proces tvorby videa je demonstrován na případové studii v poslední části této práce. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject video cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject preprodukce cze
dc.subject produkce cze
dc.subject postprodukce cze
dc.subject video eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject preproduction eng
dc.subject production eng
dc.subject postproduction eng
dc.title Využití videa v online marketingové strategii firem cze
dc.title.alternative Use of video in online marketing strategy of companies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the presentation of basic types and formats of videos used in online marketing, especially small and medium-sized companies in the Czech Republic and abroad. It focuses on embedding video in the online marketing strategy of companies, the most frequently used equipment for video production and video processing workflow from idea to finished work. The whole process of video production is demonstrated on a case study in the last part of this work. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Využití videa v online marketingové strategii firem. Vedoucí práce nepoložil žádné otázky. Vytčena rychlost přednesu. Vytčeno nedodržení typografických pravidel v bakalářské práci. cze
dc.identifier.stag 42805
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet