dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Francouz, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79645 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá představením základních typů a formátů videí používaných v online marketingu zejména malých a středních firem v ČR a v zahraničí. Věnuje se začlenění videa do online marketingové strategie firem, nejčastěji využívanému vybavení pro tvorbu videí a postupu zpracování videa od nápadu až po hotové dílo. Celý proces tvorby videa je demonstrován na případové studii v poslední části této práce. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
video |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
preprodukce |
cze |
dc.subject |
produkce |
cze |
dc.subject |
postprodukce |
cze |
dc.subject |
video |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
preproduction |
eng |
dc.subject |
production |
eng |
dc.subject |
postproduction |
eng |
dc.title |
Využití videa v online marketingové strategii firem |
cze |
dc.title.alternative |
Use of video in online marketing strategy of companies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the presentation of basic types and formats of videos used in online marketing, especially small and medium-sized companies in the Czech Republic and abroad. It focuses on embedding video in the online marketing strategy of companies, the most frequently used equipment for video production and video processing workflow from idea to finished work. The whole process of video production is demonstrated on a case study in the last part of this work. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Využití videa v online marketingové strategii firem.
Vedoucí práce nepoložil žádné otázky.
Vytčena rychlost přednesu.
Vytčeno nedodržení typografických pravidel v bakalářské práci. |
cze |
dc.identifier.stag |
42805 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |