Digitální knihovnaUPCE
 

Využití videa v online marketingové strategii firem

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá představením základních typů a formátů videí používaných v online marketingu zejména malých a středních firem v ČR a v zahraničí. Věnuje se začlenění videa do online marketingové strategie firem, nejčastěji využívanému vybavení pro tvorbu videí a postupu zpracování videa od nápadu až po hotové dílo. Celý proces tvorby videa je demonstrován na případové studii v poslední části této práce.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Multimédia ve firemní praxi

Studijní program

Aplikovaná informatika

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

video, online marketing, preprodukce, produkce, postprodukce, video, online marketing, preproduction, production, postproduction

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced