Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Papršteinová, Markéta |
|
dc.contributor.author |
Laštovicová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:47:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:47:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79497 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářká práce přibližuje problematiku edukace v praxi všeobecných sester. Teoretická část definuje pojem edukace, podroběji popisuje jednotlivé fáze edukačního procesu, edukační cíle, komunikační bariéry a dokumentaci k záznamu edukace. Dále popisuje důležitost zapojení všeobecné sestry v edukační činnosti a její kompetence při edukaci pacientů.
Průzkumná část obsahuje kvantitativní dotazníkové šetření, které zjišťuje, zda všeobecné sestry z vybraných oddělení chirurgického a interního typu vůbec u pacientů provádějí edukační činnost a jak v praxi realizace edukačního procesu probíhá. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
edukační proces |
cze |
dc.subject |
edukace v praxi |
cze |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
educational process |
eng |
dc.subject |
education in practice |
eng |
dc.title |
Edukace v praxi |
cze |
dc.title.alternative |
Education in practice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šoukalová, Kristýna |
|
dc.date.accepted |
2022-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis approaches the issue of education in the practice of general nurses.
The theoretical part defines the concept of education, describes in more detail the various stages of the educational process, educational goals, communication barriers and documentation for recording education. It also describes the importance of the involvement of the general nurse in educational activities and her competence in patient education.
The exploratory part contains a quantitative questionnaire survey, which finds out whether general nurses from selected surgical and internal medicine departments conduct educational activities for patients and how the implementation of the educational process takes place in practice. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Student/ka úspěšně obhájil/a bakalářskou práci, odpověděl/a na doplňující otázky oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
44225 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|