Digitální knihovnaUPCE
 

Aktivizující metody výuky při výuce anglického jazyka a doplňkové materiály

Závěrečná práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato závěrečná práce se zaměřuje na aktivizující metody, a to hlavně při výuce anglického jazyka. V teoretické části je objasněno a definováno, co to aktivizující metoda je, jak se využívá a také jaké jsou aspekty ovlivňující jejich volbu a účinnost. V praktické části byl nejdříve proveden výzkum na konkrétní základní škole. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak je hodnocen přístup učitele a metoda výuky mezi žáky. Také jaký vliv má metoda výuky na znalosti žáků, což bylo ověřeno krátkým testem. Na základě vlastních zkušeností i poznatků z průzkumu byl v poslední kapitole navržen mimo jiné i časový plán hodiny, přístup učitele, a především rozložení vhodné učebnice. Cílem práce tedy bylo použít poznatky z průzkumu i literární rešerše při plánování ideální výuky anglického jazyka.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

metody výuky, učitel, žák, učebnice, hodnocení, znalosti, aktivita, motivace, kreativnost, teaching methods, teacher, pupil, textbook, evaluation, knowledge, activity, motivation, creativity

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced