Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šándorová, Zdenka
dc.contributor.author Chmelíková, Nikola
dc.date.accessioned 2022-06-01T12:51:32Z
dc.date.available 2022-06-01T12:51:32Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78928
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou reedukace žáka s narušenou komunikační schopností. Teoretická část práce se věnuje narušené komunikační schopnosti, zejména pak charakteristice narušené komunikační schopnosti, klasifikaci narušené komunikační schopnosti a průběhu reedukace dětí s narušenou komunikační schopnosti. Dále se práce věnuje řeči a komunikaci, rodině s dítětem s narušenou komunikační schopností a v neposlední řadě logopedické diagnostice, terapii a prevenci. Praktická část je zaměřena na výzkum, který byl realizovaný v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s., konkrétně v logopedických třídách. V praktické části je využita kvalitativní výzkumná strategie. Konkrétně je využita technika zúčastněného pozorování, polostrukturovaného rozhovoru a analýzy dokumentů organizace. Hlavní cílem praktické části je zjistit, jakým způsobem probíhá v logopedických třídách Základní školy a Praktické školy SVÍTÁNÍ o.p.s. vyučování a jak toto vyučování přispívá k reedukaci narušené komunikační schopnosti. cze
dc.format 72 s. (127 845 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject narušená komunikační schopnost cze
dc.subject žák cze
dc.subject reedukace cze
dc.subject logopedie cze
dc.subject diagnostika cze
dc.subject terapie cze
dc.subject impaired communication skills eng
dc.subject pupil eng
dc.subject reeducation eng
dc.subject speech therapy eng
dc.subject diagnostics eng
dc.subject therapy eng
dc.title Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s. cze
dc.title.alternative The process of reeducation of a pupil with Impaired communication skills in the Primary School and the Practical School SVÍTÁNÍ eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of reeducation of a pupil Impaired communication skills. The theoretical part of the thesis deals with Impaired communication skills, especially the characteristics of Impaired communication skills, classification of Impaired communication skills and reeducation of children with Impaired communication skills. The work also deals with speech and communication, a family with a child with Impaired communication skills and, last but not least, speech therapy diagnostics, therapy and prevention. The practical part is focused on research, which was carried out in the Primary School and the Practical School SVÍTÁNÍ, specifically in speech therapy classes. The practical part uses a qualitative research stratégy. Specifically, the technique of participatory observation, a semi-structured interview and an analysis of the organization´s documents is used. The main goals of the practical part are to find out how the speech therapy classes of the Primary School and the Practical School SVÍTÁNÍ are organised, and how these classes can contribute to reeducation of Impaired communication skills. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Studentka představila svou závěrečnou práci, její cíle, metodologii a závěry. Reagovala na otázky členů komise a dotazy z posudků. cze
dc.identifier.stag 43506
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account