Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Tomášková, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T13:53:08Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T13:53:08Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78692 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce bude pojednávat o přístupu rodičů k odměnám a trestům za školní výsledky jejich dětí. Práce je rozdělena do dvou částí, a to do části teoretické a části empirické. Teoretická část si klade za cíl představit obecná východiska odměn a trestů a jejich kladné i záporné působení na děti. Dále se tato práce bude věnovat tomu, jestli a případně do jaké míry děti akceptují metody odměn a trestů souvisejícími se školními výsledky. Empirická část je tvořena kvantitativním výzkumem provedeném prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření a zaměří se na rodiče, kteří vychovávají dítě/děti, které je/jsou školou povinné ve věku od 6 do 15 let. Cílem sběru dat je zjistit, jaké jsou a čím jsou ovlivněny jednotlivé přístupy rodičů k odměnám a trestům dětí za školní výsledky, a jaký mají tyto přístupy dopad na děti. |
cze |
dc.format |
78 s. + příloha |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
odměny |
cze |
dc.subject |
tresty |
cze |
dc.subject |
školní výsledky |
cze |
dc.subject |
přístup rodičů |
cze |
dc.subject |
rodiče |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
rewards |
en |
dc.subject |
punishments |
en |
dc.subject |
school results |
en |
dc.subject |
parents' approach |
en |
dc.subject |
parents |
en |
dc.subject |
children |
en |
dc.title |
Přístup rodičů k odměnám a trestům za školní výsledky jejich dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Parents' approach to rewards and punishments for their children's school results |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work will deal with parents' approach to rewards and punishments for their children's school results. The work is divided into two parts, the theoretical part and the empirical part. The theoretical part aims to present the general principles of rewards and punishments and their positive and negative effects on children. Furthermore, this work will focus on whether and, if so, to what extent children accept methods of rewards and punishments related to school results. The empirical part consists of quantitative research conducted through an anonymous questionnaire survey and will focus on parents who are raising a child/children who is/are compulsory at school aged 6 to 15 years. The aim of data collection is to find out what are and what influences individual approaches of parents to rewards and punishments of children for school results, and what impact these approaches have on children. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|