Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Holcová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T11:58:43Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T11:58:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78683 |
|
dc.description.abstract |
Práce s názvem Škola jako zdroj strach u žáků II. stupně ZŠ se věnuje strachu ze školy u dětí na II. stupni základních škol. Cílem práce je popsat danou problematiku a zjistit, zda je škola pro dnešní žáky zdrojem strachu, z čeho mají největší strach a jakým způsobem se jejich strach projevuje. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, pozornost věnuji především projevům strachu ve školním prostředí. V praktické části práce využívám kvantitativní výzkumný přístup. Výzkumný soubor představují žáci z vybraných základních škol v Pardubickém kraji. Pro získání dat jsem zvolila anonymní dotazníkové šetření. Cílem šetření je zmapovat danou problematiku, zjistit, zda mají žáci strach ze školy jako instituce, učitelů, spolužáků nebo z reakce rodičů na školní neúspěchy. Domnívám se, že získané výsledky by mohly vzbudit zájem pedagogů o danou problematiku a věnovat jí více pozornosti. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
základní škola |
cze |
dc.subject |
strach ze školy |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
projevy strachu |
cze |
dc.subject |
school |
en |
dc.subject |
elementary school |
en |
dc.subject |
fear of school |
en |
dc.subject |
pupils |
en |
dc.subject |
manifestations of fear |
en |
dc.title |
Škola jako zdroj strachu u žáků II. stupně základních škol |
cze |
dc.title.alternative |
School as a source of fear in pupils elementary schools |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis School as a source of fear in pupils elementary schools dedicated fear of school in pupils.The aim of the thesis is to describe the issue and find out whether the school is a source of fear for today's pupils and how their fear manifests itself. Theoretical part describes the basic concepts and I pay particular attention to the manifestations of fear in the school environment. The practical part uses the quantitative approach to research. The research sample is represented by students from various elementary schools located in the Pardubice region.The aim of the survey is to look into the issue, find out whether pupils are afraid of school as an institution, teachers, classmates or their parents reactions to pupils failuresof at school. I believe that the obtained results could raise the teachers interest and awareness on the issue and properly address it. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|