dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Baran, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:19Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:19Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77651 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá rozdílností systémů dopravní obslužnosti železniční dopravou v Evropě a s jejími dopady na využívání vozidel na daných linkách z hlediska času, nákladů a v konečném důsledku i spokojenosti cestujících. Obsahem budou vybrané regionální železniční linky, kde se rozchází požadavky jejich objednatelů, které způsobují např. časovou ztrátu cestujících při jejich užívání. Práce se bude snažit o sjednocení rozdílných požadavků objednatelů s optimalizací využití časového fondu použitých vozidel za účelem snížit jejich nutný počet pro obsluhu dané linky a snížit náklady, které jsou na to vynaloženy. Výsledkem práce bje univerzální technologický postup, jak řešit tyto rozpolcené vlakové linky různými požadavky objednatelů dopravní obslužnosti. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
náklady v dopravě oběhy |
cze |
dc.subject |
obraty souprav |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
železniční linky |
cze |
dc.subject |
železniční vozidla |
cze |
dc.subject |
railway lines |
eng |
dc.subject |
railway transport |
eng |
dc.subject |
railway vehicles |
eng |
dc.subject |
train turnover |
eng |
dc.subject |
transport costs |
eng |
dc.subject |
transport services |
eng |
dc.subject |
vehicle circulation |
eng |
dc.title |
Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel |
cze |
dc.title.alternative |
Time pool optimalization of railway vehicles |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the differences of transport service systems by railway transport in Europe and its effects on the use of vehicles on the routes in terms of time, cost and ultimately passenger satisfaction. The content will be selected regional railway lines, where the requirements of their customers differ, which cause, for example, the loss of time for passengers in their use. The thesis will try to unify the different requirements of customers with the time pool optimalization of used vehicles to reduce their number for the operation of the line and reduce the costs incurred. The result of the work will be a universal technological procedure how to solve these divided train lines with different requirements of customers of transport services. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
41452 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |