Optimalizace využití časového fondu železničních vozidel
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá rozdílností systémů dopravní obslužnosti železniční dopravou v Evropě a s jejími dopady na využívání vozidel na daných linkách z hlediska času, nákladů a v konečném důsledku i spokojenosti cestujících. Obsahem budou vybrané regionální železniční linky, kde se rozchází požadavky jejich objednatelů, které způsobují např. časovou ztrátu cestujících při jejich užívání. Práce se bude snažit o sjednocení rozdílných požadavků objednatelů s optimalizací využití časového fondu použitých vozidel za účelem snížit jejich nutný počet pro obsluhu dané linky a snížit náklady, které jsou na to vynaloženy. Výsledkem práce bje univerzální technologický postup, jak řešit tyto rozpolcené vlakové linky různými požadavky objednatelů dopravní obslužnosti.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
dopravní obslužnost, náklady v dopravě oběhy, obraty souprav, železniční doprava, železniční linky, železniční vozidla, railway lines, railway transport, railway vehicles, train turnover, transport costs, transport services, vehicle circulation