dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Kokyová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:45:57Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:45:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77564 |
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je analýza produktové nabídky vybrané cestovní kanceláře.
Teoretická část se zabývá důležitými pojmy souvisejícími s problematikou mé práce, mezi
které patří marketingový mix a jeho nástroje, cestovní kancelář a její služby, analýza nabídky
služeb a propagace cestovní kanceláře. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a
dotazníkové šetření. Cílem mé práce je zjištění očekávání a potřeb zákazníků v odvětví
cestovního ruchu, dále také definování doporučení pro zlepšení nabídky služeb vybrané
cestovní kanceláře. |
cze |
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
cestovní kanceláře |
cze |
dc.subject |
zájezdy |
cze |
dc.subject |
nabídka služeb |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
travel agencies |
eng |
dc.subject |
trips |
eng |
dc.subject |
offer of services |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.title |
Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře |
cze |
dc.title.alternative |
Product Analysis of the Selected Travel Agency |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is the analysis of the product offer of a selected travel agency.
In the theoretical part of the work I deal with important concepts related to the issues of my
work, which include the marketing mix and its tools, travel agency and its services, analysis
of the offer of services and promotion of travel agencies. The practical part of the work
contains SWOT analysis and a questionnaire survey. The aim of my work is to determine the
expectations and needs of customers in the tourism industry, as well as to define
recommendations for improving the range of services of a selected travel agency. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře.
Studentka odpověděla na otázky vedoucího práce:
Jakým způsoben by bylo možné upravit daňovou legislativu, aby podniky a občané změnili chování v oblasti dopravy?
Myslíte, že je v současné době infrastruktura ČR na takové úrovni, aby občané ve větší míře preferovali hromadnou dopravu?
Komise položila otázku:
V práci srovnáváte dva zájezdy, tvrdíte že jde o stejné zájezdy. Opravdu jde o totožné zájezdy?
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
40999 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |