Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Kokyová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:57Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:57Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77564
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je analýza produktové nabídky vybrané cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy souvisejícími s problematikou mé práce, mezi které patří marketingový mix a jeho nástroje, cestovní kancelář a její služby, analýza nabídky služeb a propagace cestovní kanceláře. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je zjištění očekávání a potřeb zákazníků v odvětví cestovního ruchu, dále také definování doporučení pro zlepšení nabídky služeb vybrané cestovní kanceláře. cze
dc.format 98 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject cestovní kanceláře cze
dc.subject zájezdy cze
dc.subject nabídka služeb cze
dc.subject propagace cze
dc.subject analýza cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject travel agencies eng
dc.subject trips eng
dc.subject offer of services eng
dc.subject promotion eng
dc.subject analysis eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.title Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře cze
dc.title.alternative Product Analysis of the Selected Travel Agency eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is the analysis of the product offer of a selected travel agency. In the theoretical part of the work I deal with important concepts related to the issues of my work, which include the marketing mix and its tools, travel agency and its services, analysis of the offer of services and promotion of travel agencies. The practical part of the work contains SWOT analysis and a questionnaire survey. The aim of my work is to determine the expectations and needs of customers in the tourism industry, as well as to define recommendations for improving the range of services of a selected travel agency. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře. Studentka odpověděla na otázky vedoucího práce: Jakým způsoben by bylo možné upravit daňovou legislativu, aby podniky a občané změnili chování v oblasti dopravy? Myslíte, že je v současné době infrastruktura ČR na takové úrovni, aby občané ve větší míře preferovali hromadnou dopravu? Komise položila otázku: V práci srovnáváte dva zájezdy, tvrdíte že jde o stejné zájezdy. Opravdu jde o totožné zájezdy? Studentka na otázky odpověděla. cze
dc.identifier.stag 40999
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet