Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá průzkumem spokojenosti. Zaměřením práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými autobusovým dopravcem Zlatovánek spol. s r. o. Na základě analýzy současného stavu byla identifikována slabá místa. V návaznosti na zjištěné výsledky obsahuje práce návrhy na řešení identifikovaných slabých míst a jejich zhodnocení. Práce obsahuje doporučení k realizaci možných změn, s nimiž byla také seznámena zkoumaná společnost.

Rozsah stran

95 s., 5 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

autobusoví dopravci, marketingové nástroje, marketingový průzkum, SERVQUAL, SWOT analýza, bus carriers, marketing survey, marketing tools, SERVQUAL, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced