Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá průzkumem spokojenosti. Zaměřením práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými autobusovým dopravcem Zlatovánek spol. s r. o. Na základě analýzy současného stavu byla identifikována slabá místa. V návaznosti na zjištěné výsledky obsahuje práce návrhy na řešení identifikovaných slabých míst a jejich zhodnocení. Práce obsahuje doporučení k realizaci možných změn, s nimiž byla také seznámena zkoumaná společnost.
Rozsah stran
95 s., 5 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
autobusoví dopravci, marketingové nástroje, marketingový průzkum, SERVQUAL, SWOT analýza, bus carriers, marketing survey, marketing tools, SERVQUAL, SWOT analysis