Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Pětioký, Marek
dc.date.accessioned 2021-02-24T13:13:37Z
dc.date.available 2021-02-24T13:13:37Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-08-22
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76884
dc.description.abstract Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a k analyzování příčin problémů. cze
dc.format 158 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject pružná svěrka Skl14 cze
dc.subject Vossloh cze
dc.subject koroze cze
dc.subject tenzometr cze
dc.subject fraktografie cze
dc.subject metalografie cze
dc.subject železniční přejezd cze
dc.subject metoda konečných prvků cze
dc.subject zrychlení cze
dc.subject lom cze
dc.subject Tension clamp Skl14 eng
dc.subject Vossloh eng
dc.subject corrosion eng
dc.subject strain gauge eng
dc.subject fractography eng
dc.subject metallography eng
dc.subject level crossing eng
dc.subject finite element method eng
dc.subject acceleration eng
dc.subject crack eng
dc.title Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích cze
dc.title.alternative Methodology for assessing the condition of tension clamps Skl14 in operated lines eng
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Jacura, Martin
dc.contributor.referee Plášek, Otto
dc.contributor.referee Tomandl, Vladimír
dc.date.accepted 2020-12-10
dc.description.abstract-translated The thesis analyzes problems related to tension clamps Skl14, especially corrosive losses of tension clamps material at railway crossings or in tunnels and their influence on the clamping force. The aim of this work is to find a methodology that would lead to a clear decision about replacement, eventually leaving flexible clamps in the track and analyzing the causes of problems eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky cze
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D40522
dc.thesis.degree-program Technika a technologie v dopravě a spojích cze
dc.description.defence Po představení doktoranda byla komise seznámena se stanoviskem školitele a vedoucím školícího pracoviště k disertační práci. Doktorand seznámil komisi se svojí disertační prací formou prezentace. Poté byly předneseny posudky oponentů a doktorand uspokojivě reagoval na připomínky oponentů. V následné veřejné diskusi byly zodpovězeny otázky členů komise, které jsou uvedeny na samostatných listech. Na závěr proběhlo tajné hlasování. Protokol o výsledcích hlasování tvoří samostatnou přílohu. cze
dc.identifier.stag 41553
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet