Digitální knihovnaUPCE
 

Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích

Disertační práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a k analyzování příčin problémů.

Rozsah stran

158 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky

Studijní program

Technika a technologie v dopravě a spojích

Signatura tištěné verze

D40522

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

pružná svěrka Skl14, Vossloh, koroze, tenzometr, fraktografie, metalografie, železniční přejezd, metoda konečných prvků, zrychlení, lom, Tension clamp Skl14, Vossloh, corrosion, strain gauge, fractography, metallography, level crossing, finite element method, acceleration, crack

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced