Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích
Disertační práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a k analyzování příčin problémů.
Rozsah stran
158 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Signatura tištěné verze
D40522
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
pružná svěrka Skl14, Vossloh, koroze, tenzometr, fraktografie, metalografie, železniční přejezd, metoda konečných prvků, zrychlení, lom, Tension clamp Skl14, Vossloh, corrosion, strain gauge, fractography, metallography, level crossing, finite element method, acceleration, crack