dc.contributor.author |
Pětioký, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T13:13:37Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T13:13:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-08-22 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76884 |
|
dc.description.abstract |
Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a k analyzování příčin problémů. |
cze |
dc.format |
158 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
pružná svěrka Skl14 |
cze |
dc.subject |
Vossloh |
cze |
dc.subject |
koroze |
cze |
dc.subject |
tenzometr |
cze |
dc.subject |
fraktografie |
cze |
dc.subject |
metalografie |
cze |
dc.subject |
železniční přejezd |
cze |
dc.subject |
metoda konečných prvků |
cze |
dc.subject |
zrychlení |
cze |
dc.subject |
lom |
cze |
dc.subject |
Tension clamp Skl14 |
eng |
dc.subject |
Vossloh |
eng |
dc.subject |
corrosion |
eng |
dc.subject |
strain gauge |
eng |
dc.subject |
fractography |
eng |
dc.subject |
metallography |
eng |
dc.subject |
level crossing |
eng |
dc.subject |
finite element method |
eng |
dc.subject |
acceleration |
eng |
dc.subject |
crack |
eng |
dc.title |
Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích |
cze |
dc.title.alternative |
Methodology for assessing the condition of tension clamps Skl14 in operated lines |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jacura, Martin |
|
dc.contributor.referee |
Plášek, Otto |
|
dc.contributor.referee |
Tomandl, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2020-12-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analyzes problems related to tension clamps Skl14, especially corrosive losses of tension clamps material at railway crossings or in tunnels and their influence on the clamping force. The aim of this work is to find a methodology that would lead to a clear decision about replacement, eventually leaving flexible clamps in the track and analyzing the causes of problems |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D40522 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.defence |
Po představení doktoranda byla komise seznámena se stanoviskem školitele a vedoucím školícího pracoviště k disertační práci. Doktorand seznámil komisi se svojí disertační prací formou prezentace. Poté byly předneseny posudky oponentů a doktorand uspokojivě reagoval na připomínky oponentů. V následné veřejné diskusi byly zodpovězeny otázky členů komise, které jsou uvedeny na samostatných listech. Na závěr proběhlo tajné hlasování. Protokol o výsledcích hlasování tvoří samostatnou přílohu. |
cze |
dc.identifier.stag |
41553 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |