Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
Studijní obor:Restaurování a konzervace uměleckých a umělecko-řemeslných děl na papírových, textilních a souvisejících podložkách: Textil
Abstrakt:
Předmětem praktické části diplomové práce je restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Jedná se o dva portréty, kde na jedné straně je vyobrazen sv. Alois Gonzaga z konce 19. století, signovaný Bohumírem Lindauerem a na straně druhé sv. Jiří na koni z 18. století. Dílo bylo vybráno s ohledem na návaznost k teoretické části. Teoretická část diplomové práce se zabývá průzkumem závěsných obrazů in-situ z 19. století v tomtéž kostele. Součástí průzkumů je podrobná fotodokumentace a jednotlivé záměry malířských děl. Tato část zahrnuje také vznik technologické kopie vybraného portrétu z restaurovaného díla a to sv. Aloise Gonzagy.