Digitální knihovnaUPCE
 

Evaluating learners' progress - self-evaluation

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This diploma thesis deals with self-evaluation in English lessons at elementary school. The thesis is structured into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic terms, discussing issues of self-evaluation in a broader context of elementary education in the Czech Republic. Subsequently, current tendencies and perspectives, issues and functions of self-evaluation are presented. Tools used for the development of learners' self-evaluating skills in English lessons are introduced afterward. The practical part of the thesis is dedicated to the research conducted to observe what tools developing learners' self-evaluation are used in English lessons at elementary school. Another aim of this research is to observe teachers' perceptions and learners' attitudes towards this self-evaluation. As a part of a case study, various interrogative techniques will be used.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

evaluation, self-evaluation, learning and teaching English, second language learners, hodnocení, sebehodnocení, výuka anglického jazyka, studenti cizího jazyka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced