Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Divišovský, Petr
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:28:21Z
dc.date.available 2020-09-16T14:28:21Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-08-17
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76443
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the evaluation of one selected textbook from the perspective of developing pronunciation in primary learners. The theoretical part firstly introduces major phonological terms which are later used throughout the whole thesis. After that it introduces the target group, that is the primary learners with a theory of how to teach and learn pronunciation which later serves for creating criteria for the practical part in which the textbooks are analysed by the criteria in four stages - firstly, the activities developing individual sounds from the perspective of knowledge dimension and cognitive process dimension, then activities developing intonation and word stress. The last stage covers whether the textbook leads the learners towards the expected outputs stated in RVP and CEFR Companion Volume.. eng
dc.format 72 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject výslovnost cze
dc.subject aktivity pro rozvoj výslovnosti cze
dc.subject suprasegmentální prostředky cze
dc.subject srozumitelnost cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject kritéria cze
dc.subject pronunciation eng
dc.subject pronunciation activities eng
dc.subject suprasegmental features eng
dc.subject intelligibility eng
dc.subject textbook eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject criteria eng
dc.title Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners eng
dc.title.alternative Hodnocení učebnic angličtiny: Zaměření na výslovnost cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením jedné vybrané učebnice z pohledu rozvoje výslovnosti u žáků nižšího stupně základních škol. Teoretická část nejprve představuje hlavní fonologické pojmy, které jsou používány v celé práci. Poté představuje cílovou skupinu, tj. žáky nižšího stupně základních škol s teorií, jak vyučovat a jak se učit výslovnost, což později slouží k vytvoření kritérií pro praktickou část. V té jsou učebnice analyzovány podle kritérií ve čtyřech fázích - za prvé, aktivity rozvíjející jednotlivé zvuky z hlediska znalostní dimenze a dimenze kognitivních procesů, poté aktivity rozvíjející intonaci a slovní přízvuk. Poslední fáze zjišťuje, zda učebnice vede žáky k očekávaným výstupům, které jsou zapsány v RVP a CEFR Companion Volume. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Student představil svou přepracovanou práci, a ve výborné obhajobě dokázal zcela přesvědčivě zodpovědět všechny otázky v posudcích. komise se přiklonila k hodnocení B. cze
dc.identifier.stag 40775
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet