Abstract:
Práce se zabývá možnostmi využití rozšířené reality v podmínkách firmy, a je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je zmínka o mediální komunikaci, komunikačních médiích, jak na nás média působí, a o globalizaci médií. Druhá kapitola se věnuje virtuální realitě a jejím nástrojům, aplikaci a důsledkům. Třetí kapitola popisuje již rozšířenou realitu, její definici a historii. Dále představuje také její základní principy, druhy a technologie či zařízení, které rozšířená realita využívá. Do třetí kapitoly také spadají aplikace, které využívají rozšířenou realitu, problémy spojené s rozšířenou realitou a v neposlední řadě samotný rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou. Čtvrtá kapitola popisuje využití rozšířené reality v podmínkách firmy. Kapitola ovšem začíná využitím rozšířené reality v běžném životě, jako je například nakupování, auto nebo sport. Následně pak využití rozšířené reality v podmínkách firmy. To zahrnuje mimo jiné příklady firem, které rozšířenou realitu využívají. Dále pak využití rozšířené reality při školení zaměstnanců, skladování nebo opravě a údržbě. Zároveň se zde uvádí návrh využití rozšířené reality pro konkrétní firmu.