Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Burgerová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-14T11:33:24Z |
|
dc.date.available |
2020-09-14T11:33:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76014 |
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce se zabývá projektovou výukou a didaktickými hrami v hodinách přírodopisu na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena na bližší objasnění těchto a s nimi úzce souvisejících pojmů, část praktická pak cílí na vytvoření sborníku projektů a didaktických her v hodinách přírodopisu. Tato část rovněž obsahuje součást metodologickou, jejímž hlavním výzkumným cílem je zjistit vztah žáků druhého stupně základní školy k těmto aktivizačním metodám v hodinách přírodopisu. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
projektová výuka |
cze |
dc.subject |
didaktické hry |
cze |
dc.subject |
přírodopis |
cze |
dc.subject |
kvantitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
project teaching |
en |
dc.subject |
didactic games |
en |
dc.subject |
natural history |
en |
dc.subject |
quantitative research |
en |
dc.subject |
questionnaire |
en |
dc.title |
Projektová výuka a didaktické hry v hodinách přírodopisu na druhém stupni základní školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final thesis deals with project teaching and didactic games in biology lessons at lower-secondary school. The theoretical part of the thesis is focused on the clarification of these and closely related terms, the practical part aims at creating a collection of projects and didactic games in biology lessons. This part also contains a methodological part, whose main research goal is to find out the relationship of pupils of lower-secondary school to these activation methods in biology lessons. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40401 |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|