Projektová výuka a didaktické hry v hodinách přírodopisu na druhém stupni základní školy
Závěrečná práceDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato závěrečná práce se zabývá projektovou výukou a didaktickými hrami v hodinách přírodopisu na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena na bližší objasnění těchto a s nimi úzce souvisejících pojmů, část praktická pak cílí na vytvoření sborníku projektů a didaktických her v hodinách přírodopisu. Tato část rovněž obsahuje součást metodologickou, jejímž hlavním výzkumným cílem je zjistit vztah žáků druhého stupně základní školy k těmto aktivizačním metodám v hodinách přírodopisu.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D40401
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
projektová výuka, didaktické hry, přírodopis, kvantitativní výzkum, dotazník, project teaching, didactic games, natural history, quantitative research, questionnaire