Technologicko-provozní aspekty křížení dráhy a pozemní komunikace
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je problematika technologie železničního přejezdového zabezpečovacího zařízení v návaznosti na ETCS. V analytické části jsou zjištěny technologické ukazatele, které ovlivňují délku přibližovacího úseku, a popsán systém ETCS. Návrhová část se zabývá adaptivní délkou přibližovacího úseku a její výhody jsou ověřeny pomocí dopravního modelu.
Rozsah stran
84 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
adaptivní délka přibližovacího úseku, dopravní model, Euro Train Control System, rychlost vlaku, železniční přejezd, adaptive length of the approach section, transport model, Euro Train Control System, train speed, railway crossing