Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na problematiku procesů centralizovaného zákaznického servisu nastavených u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. Na základě analýzy, jsou navrženy návrhy opatření na zlepšení nastavených procesů, tak aby došlo ke zlepšení těchto procesů a také ke zvýšení kvality a spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zákaznického servisu.
Rozsah stran
104 s., 13 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná od 26.06.2023
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
zákaznický servis, proces, DHL, customer service, process, DHL